Promocja zawodu policjanta w urzędzie pracy
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęcznej osoby szukające zatrudnienia miały możliwość zapoznania się z ofertą służby w Policji. Policjantki przekazały uczestnikom spotkania informacje o procesie rekrutacji, wymaganiach, jakie musi spełnić kandydat do służby, poszczególnych etapach procedury kwalifikacyjnej oraz sposobie i miejscu składania dokumentów.
Policjantki z Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej uczestniczyły w spotkaniu z bezrobotnymi. Spotkanie odbyło się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęcznej. Była to doskonała okazja do promocji zawodu policjanta. Osoby szukające zatrudnienia mogły dowiedzieć się więcej o codziennych zadaniach funkcjonariuszy. Funkcjonariuszki poinformowały o trwającej rekrutacji do służby w Policji, omówiły z jakich etapów składa się postępowanie kwalifikacyjne i jakie należy spełnić wymogi żeby zostać policjantem. Ponadto podkreślały, że wszystkie osoby zainteresowane pełnieniem służby w Policji, mogą złożyć komplet dokumentów w ramach pierwszego etapu rekrutacji w Komendzie Powiatowej Policji w Łęcznej. Złożone dokumenty zostaną przekazane niezwłocznie do Sekcji Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, która będzie prowadziła dalszy proces rekrutacji.
aspirant sztabowy Magdalena Krasna