Dołącz do nas – promocja zawodu policjanta
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęcznej osoby szukające zatrudnienia miały możliwość zapoznania się z ofertą służby w Policji. Przedstawiciele Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej przekazali uczestnikom spotkania informacje o procesie rekrutacji, wymaganiach, jakie musi spełnić kandydat do służby, poszczególnych etapach procedury kwalifikacyjnej oraz sposobie i miejscu składania dokumentów.
Policjantka oraz przedstawicielka Zespołu Kadr i Szkolenia z Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej uczestniczyły w spotkaniu z bezrobotnymi. Spotkanie odbyło się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łęcznej. Była to doskonała okazja do promocji zawodu policjanta.
Podczas spotkania osoby szukające zatrudnienia mogły dowiedzieć się więcej o codziennych zadaniach funkcjonariuszy, na czym polega służba w Policji, co formacja oferuje przyszłym funkcjonariuszom oraz jak wygląda ścieżka kariery zawodowej policjanta. Poinformowano o trwającej rekrutacji do służby w Policji, omówiono stawiane wymagania jakie musi spełnić kandydat do służby, z jakich etapów składa się postępowanie kwalifikacyjne.
Przedstawicielki łęczyńskiej komendy podkreślały, że wszystkie osoby zainteresowane pełnieniem służby w Policji, mogą złożyć komplet dokumentów w ramach pierwszego etapu rekrutacji w Komendzie Powiatowej Policji w Łęcznej. Złożone dokumenty zostaną przekazane niezwłocznie do Sekcji Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, która będzie prowadziła dalszy proces rekrutacji.
aspirant sztabowy Magdalena Krasna